Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

lørdag 24. juli 2010

Å GUD FOR EN HÆRLIG DAG nå også med egene bilder fra min heli tur:)

Ja i dag har det skjedd mye..
først å fremst jeg sov veldig godt i natt det er knall...

for det andre så dro vi hjemmene fra i 7 tiden i morges.. for at søstern min sku hoppe i fallskjerm
det var utrolig gøy å se på.. det sku være like over moss.. men dæven 30 min etter moss det var egentlig en time.. men når vi endelig kom frem fikk se et svev av to andre.. og noen utdriningslag som var genialt.. en som en kanin og en i grønn speedo lignene sak som gikk laaaaaaaang over mine grenser over det synelige av kroppen.. selvlysene grønn tanga me strikk over skuldrene.. aner ikke hva det heter men det så egentlig ut som en "balle beskytter" badedrakt uten kropp me bikini sprekk i baken.. nydelig syn..
men
søstern min hoppet ut av helikopteret og fikk en fantasisk opplevelse!

jeg selv ble me neste tur opp og måtte bare oppleve helikopter tur.. for det har jeg altid drømt om.
så der satt jeg tur opp var nok så stille å rolig og avslappet..
noe nervøs bærte bak meg som egentlig ikke viste om hun turte.. men DET GJORDE HUN!
og når begge de var ute så fløy vi tilbake me noen svinger å opp å ned å frem å te bake turer som kila så i magen at det var helt sinsykt rått!

så etter det dro vi til svenskene.. kjørte retning halden havna et sted vi aldri hadde vært før så vi snudde.. kjørte ut av svenskeland og til bake til halden og etter en evig lang (5mil) kjøre tur kom vi til svinesund
å da var vi jo brått kjent..:)
så vi droppa svinesund og dro rett til nordby.. der sku vi egentlig bare kjøpe bitte litt av det vi ønsket oss spise å dra over grensen som vi kom fra! men bråbestemte at vi tok 5 ferjen over fra strømsta til sandefjord.. mao enda mere handling! ja dette er knall..:)

kaptein kid var om bord.. å under beina mine ble det gjemt ei kiste som ungene sku leite etter..
jeg tenkte å herregud nå kommer det hundre unger og prøver å overfalle denne kisten.
men nei da det var en unge som begynte der vi satt som var helt i ennen av baren og den eneste ungen av alle ungene som leita i det området å fant den veldig fort! så det var uporblematisk helt uten om tanken.. men det gikk jo så bra..:)

søsterne mine har nå drivet å kakla i ca 12 timer så hun siste som var med er vell rimelig ør i hode nå og sliten også jeg er sliten.. å ør i hode av den kaklingen..
men det er godt betalt me en helikopter tur og handling i det søta brors land me lav krone kurs!
så dette ble faktisk en knall dag..

nå har jeg kommet hjem skal spenne av meg alt og bare slappe av!
så jeg avslutter dette innlegget nå..
ha en kjempe kveld også håper jeg at du/dere får noen opplevelser denne helgen som for dere er magiske!



hoppe i fallsjerm? 


og som Eline sa og lurte på så var det en slik sak denne mannen hadde på seg

GRØSS


noen av MINE bilder fra Helikopter turen:

dette var det jeg klarte å ta bilder av i helikopter turen..
fantastisk landskap..
hvem som hopper her vet jeg faktisk ikke men det var nå et bilde av en i fallskjerm!
fantasisk opplegg..:)
neste gang jeg er på de kanter av landet så SKAL jeg hoppe selv!


Anita har bilder av Heidi hoppe på sin facebook side!

her er det noen bilder mamma tok av Både Heidi og meg
Heidi er den som hopper men jeg sku kun være me Helicopteret

Mammas bilder


incoming Heidi!

sånn kom vi oss ut til helicopteret.. båt på land.. (med vann i båten) så jeg har kjørt båt på land me vann:)

7 kommentarer:

  1. Har også hatt en fantastisk dag :D Yey, synes begge to fortjente det i dag :)

    Glad i deg! *Klemme flat*

    PS! Tror forresten speedoen du sikter til kalles Mankini (altså mannebikini) og er kjent fra filmen Borat. Så den slik ut? http://deeeb.blogg.se/images/2010/mankini_68464696.jpg

    SvarSlett
  2. Takk for en fantastisk dag Henning, mange opplevelser. Alle like fornøyde tror jeg, godt å bare kunne kose seg.

    SvarSlett
  3. Det hørtes utrolig morsomt og spennende ut. Jeg har også lyst til å hoppe i fallskjerm en gang.

    SvarSlett
  4. hei å hå !!!!!!!!!!!!!!!
    Jeg vil å kjøre HELIKOPTER !!!!!!!!!!!!
    Er drit misunnelig !!!!
    Natta klem :))

    SvarSlett
  5. Eline
    DU har HELT rett i att det var den!
    hehe
    gruuuuusomt!

    Mamma:
    ja det tror jeg også!

    Ann Carin
    Ja vi alle må Hoppe i fallskjerm en en gang:) det ser så rått ut!

    Astrid
    Bare helikopteret? ikke fallskjermhopping?
    com on du er jo tøffere en toget det er vell noe for deg;) ?

    SvarSlett
  6. Fantastiske bilder Henning, ser virkelig hvor høyt dere var, neste gang er jeg med også. da vil jeg ikke stå på bakken

    SvarSlett
  7. mamma
    ja det ble mye bra..
    synd jeg ble mere opphengt i flyingen enn å ta bilder:) fantastsik landskap der oppe!
    på 10tusen fot!

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P