Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

mandag 19. juli 2010

ny uke er startet...

ja en ny uke er startet.. 
og ting er nå mere normalt som det skal være..

var en tur på Nordbyen i dag for å spise litt sammen med mamma og morten
og det er jo greit i å forsei.. noe komplisert er det jo sånn i forhold til mitt og sånn men det bruker å gå..
men maten kom etter 45 min ca og den var kald.. 
så vi sendte den til bake å venta og venta og venta.. 
til slutt tok mamma kontakt med hu ene som jobbet der og spurte å svaret vi fikk var at den kom snart 
da vi hadde venta enda 20 min så ble jeg lettere forbanna. plan om å komme i rute og følge opplegget gikk i vasken men maten den kom jo ikke.. 
te slutt så sa jeg klart i fra med "pappa" stemmen min at nå må maten komme ellers så ska vi ha igjen penga..
å det kom ei sur dame ut å sa her er pengene de har starta på maten nå.. men ta de om dere vill.. 
og vi tok penga og gikk.. 

dro te Irenes å kjøpte middag der og det tar normalt 15 min og det gjorde det i dag også! skulle vist dratt ditt med en gang!

så kom jeg hjem spiste og alt ble forsyvet av mat.. men fikk nå i meg i all fall middagen 1,5 time for seint men det gikk.. 
så slappet jeg av en stund hjemme.. slumra på sofaen te mamma.. og plutselig var det tid for å kjøre igjen. 
da skulle Anita hentes på Torp og det var å kjøre bort flyet var forsinket (som det altid er når søsterne mine er ute å reiser er det noe kluss..:P) 
men jeg fikk nå i meg ei pølse der borte mens jeg venta! og anita kom.. 
kjørte hjem og henta noe greier hos mamma 
og innom pappa i 30sek for å hente hennes nøkler før hun skulle rett på natte vakt på alders hjemmet.. 

snakk om stress..:P 
men Anita har vært mega snill med meg...:) 
og kjøpt med både en HDMI kabel og Headsett og Røyk til meg...:D 
og Anita er ikke den om normalt tar i en pakke røyk en gang så jeg er supper happy for det..:) 
gjorde at jeg slipper å kjøpe mere røyk i norge for en stund..:) 
kjekt med snille søstere som studerer i utlandet..:) 

nå er i all fall nesten hele familien hjemme.. og mamma har en bedre dag..:) 
hu og Morten har jo lakt seg og det er ikke så rart at Morten har gått til sengs for han skal jo opp kl 0600
å kjøre buss! (jobben hannes) 
å jeg håper på en tlf fra verkstede i morgen på bilen min så jeg får vite noe mere ang pris å slik.. 
det som har tatt tid er å få den til visning på eu kontrollen pga ferie.. men den var vist der i dag. 
så da satser jeg på at det går fort nå!:) 
lov å håpe i all fall. 

nå skal jeg vell bare sitte her litt å slappe av.. å prøve å tenke ut en plan..
aner ikke om hva men en plan må jeg ha.. 
også prøve å finne en helg som alle fra skien vill og kan reise ned til sørlandet... en tur.. 

blir i all fall ingen ferie på meg i år det er alt jeg vet.. 

uten om de dagene det kansje blir te sørlandet! 
litt kjipt men sånn er nå livet.. 
bilen tar økonomien min for øyeblikket og det er nå sånn det er.. 

så får jeg håpe at jeg får noe søvn i natt.. 
nå skal jeg ta penselin og kvelds medisinene mine å prøve å sove litt etter vært

ha en flott kveld/dag 
og kos deg masse..:)

4 kommentarer:

  1. Lykke til med sovingen i natt :)
    Jeg krysser fingre og tær for at bilen snart er tilbake der den hører hjemme, og uten de alt for store kostnadene.

    Glad i deg, Måneselen <3

    *klemme flat*

    SvarSlett
  2. Det er kjipt å måtte vente så lenge med maten, bra dere fikk tilbake pengene da :)

    God natt :)

    SvarSlett
  3. Eline: natte søvnen gikk ikke så bra så langt håper den bedre seg ut over natta..
    men bilen kommer når den kommer skal snakke med mekaninkern i morgen!
    så får jeg håpe alt blir i boks:)

    SvarSlett
  4. Camilla D: ja det er utrolig kjipt!
    ja takk gud for at penga kom tilbake til bordet.. ellers ville det blitt lite kunder igjen:P
    hehe tror jeg da:P
    var i all fall i det hjørne i dag..;)
    ehhe

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P