Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

søndag 18. juli 2010

Helg straks over

Ja dette har vært en tildels veldig inholds rik helg..

det har i grunn skjedd mere i de siste to dagene enn det har på lenge! uten at det egentlig har skjedd noen ting..
spesielt!
det er litt vanskelig å forklare. men
på torsdag dro jeg da en snar tur te skien å møtte ei venninde av meg..:) det var kjempe kos..
spiste litt mat og slappet av..:)
på fredag kom venninde til meg å vi reiste litt rundt å endte på dollys i skien å spiste litt mat kosa oss å pratet om alt å ingen ting..:) hørte god musikk i bilen å bare nøyt kvelden..

lørdag var noe mere avslappet start på dagen.. begynte me at jeg dekket noen timer av mammas vakt og når hu kom hjem så gikk det tilbake til det normale nemlig ikke noe spes..
ut på kvelden fikk mamma mega smerter å kramper i kroppen og vi bestemte at hu skulle på lege vakta å få dette sjekket ut en gang for alle.. det har pågått en stund disse krampene i magen hennes.. ikke noe moro å se på og ikke noe moro for henne..
hun ville ikke dra for hun har planer om å reise til polen å det skjønner jeg på en måte at sommern ikke skal bli ødelakt me en tur på lege vakta! men det endte i all fall med at vi kjørte henne ned. noen kom å henta vakt tlf.. og hun dro til tønsberg på sykehuset hvor hun har vært i natt.. så kommer hun hjem i dag forhåpentligvis noe bedre å mindre smerter!
men venninen min kom en tur i går også! så vi kjørte opp te alfild å jeg fikk i meg kvelds mat noe forseint i forhold til planen.. men det ble i all fall en form for mat (potetstappe) også farta vi litt rundt her i byen og slappet egentlig av fikk en å anna tlf fra Mamma om hvordan det gikk! og det gikk.. vondt hadde hun det jo.
så ble kvelden over å natten kom å vi dro vært til vårt som vi altid gjør.

plan var at jeg skulle komme en tur til henne i dag men formen mi svikter litt i dag.. så det var best å bli hjemme.. mamma kommer jo også hjem i kveld å siden jeg er her hos dem så er det vel i all fall litt greit å være hjemme så mamma faktisk får litt fri og kan prøve å slappe av!
må jo passe litt på mamman min som altid har passa på meg uansett..

så samboern hennes er nok på vei til TBG nå for å hente henne og så kommer de hjem sånn sakte men sikkert!

i dag har jeg bare sovet lenge å litt for lenge egentlig..
men det var deilig!

nå skal jeg nok bare sitte her å se tv å slappe av i den grad jeg klarer.. men formen er som sakt ikke den beste å jeg får prøve å lære av min mors feil å høre litt på kroppen når den sier nei så får jeg bare akseptere det..

en uke av feiren min er over nå å det har gått ca greit!
den har vært lang den uka men dog kort.. takket være gode venner å familie..
bilen er forsatt på verkstede å venter på en EU godkjenning! så blir den forhåpentlig vis erklært frisk også kan jeg leve lykkelig med den et par år før det er ny kontroll. self noen normale servicer inni mellom der men det er jo sånn som det er med biler..
ulempe med litt eldre bil er at de blir fort slitene.. men min er gangske grei den.. har hatt værre bil.

så da er det bare å finne tolmodighets kremen å vente på at alt skal normalisere seg og at alle kommer ditt de skal være nemlig hjemme også bilen..
må vell pent inrømme at bilen er jeg totalt avhenig av. ikke at jeg trenger å kjøre vær dag men bare det å vite at jeg kan kjøre gjør vell susen.. og mulighetene blir jo straks mange mange dobbla med den bilen..
ja det koster jo men det er jaggu vært det egentlig! ikke alle utgifter å priser jeg synes er rimelig men det er jo en helt anna side av saken.. de er der å det er ikke en dritt jeg kan gjøre med det..

så da er helgen over egentlig og uken begyner i morgen regninger belastest av konton.. og jeg blir "fattig" igjen! men ut over det så er jo livet normalt..

å jeg har bare en ting å si TAKK GUD FOR VENNINDEN MIN I SKINEN!
hu har gjort de siste dagene virkelig vært å ha de siste dagene:) men alle dager som tilbringes med gode venner er jo vært mere en gull å diamanter til sammen..
det er jo viktigere me Familie og Venner enn det er penger å rikdom..
for uten familie å venner er man ei rik..
uansett hvor mye man har på bok!

det tiltross man kommer ikke en meter uten penger..
så sitatet: penger er ikke alt! er ganske riktig dog ikke helt.. for penger er mye.. men venner er mere!
sånn er det bare.

ha en flott uke...

4 kommentarer:

  1. Nå er jeg hyggelig og kommenterer. Bra skrevet. Mamma er på plass hjemme igjen, og ting faller på plass. Bilen kommer sikkert også imorgen.

    SvarSlett
  2. hmmm... skrevet mye om denne venninnen. Nysgjerrig jeg......
    Klem

    SvarSlett
  3. Juliane ikke vær så nyskjerig..:)
    du vet er ikke alt verden skal vite..:)
    uansett det er venninde å ikke noe annet enn venninde :) sånn er det bare..:)

    SvarSlett
  4. Mamma
    ja du var kjempe fling..:)
    takk:)
    er nå en del skrive feil men de er nå slik det er noen ganger når jeg skriver..:)
    ja det er jaggu godt du er hjemme igjen.. om 2 3 dager så er det normalisert her igjen vill jeg tro.. ja satser hardt på bilen i morgen..
    begyner å bli desperat nå! hehe

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P