Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

mandag 19. juli 2010

ja da var det natt igjen

Ja da var det natt igjen..
atter en søvnløs en så langt
det var en normal dag i dag.. 
ikke så mye spennde som har skjedd..
mamma har kommet hjem å det er jeg veldig gla for.. 
hu så mye bedre ut nå! det er godt..

nå er det bare meg igjen..
har tatt medisinene mine for å sove for lenge siden men tanke kjør i hode..
det er mye tanker for tiden.. å kroppen er veldig urolig..

føler litt at jeg har feila hele sommerferien så langt.. 
jeg skal jo spise.. 
å jeg prøver.. 
men det går ikke bra.. 
men det finnes folk som minner meg på det.. å hjelper meg til å få det til 
i går fikk jeg bare til et måltid.. og det sku vært 4 og jeg vet jeg skuffer folk..

men jeg er jo våken så det kan jo hende det blir et måltid nå da etter vært.. 
jeg er ikke sliten i hode..
er tung i beina..og krampene tar meg også
men det er ikke så ille som det kunne ha vært..

men jeg begyner å bli sliten.. 
gleder meg te sommerferien er over å jeg skal tilbake til skien på manda til fredag igjen 
det som er vanskelig er at jeg føler at jeg ikke får til så mye mere nå enn det jeg gjorde før her hjemme..
får lissom te det jeg skal på avdelingen men her hjemme går det ikke..

kjenner ikke til noe sult og glemmer derfor å spise.. 
så jeg under vill jeg noen gang være sulten igjen..? 
vill jeg være behagelig mett igjen? 
hvordan kjennes det egentlig ut? 
vill jeg noen gang få normal søvn rytme? 
hvorfor får jeg ikke mere krefter når jeg spiser (skal man ikke det?) 
eller har jeg missforstått?
at mat kun er til å faktisk få organene til å leve å kreftene er noe helt anna som styrer..
å jeg snakker ikke om muskler som må trenes opp.. 
mere den energi kreftene..
kraften til å tenke lissom.. 
å gjøre vanelige ting..
kommer det noen gang? 
hvorfor tar det så lang tid med meg? 

har begynt å tenke tanken at det ikke er meningen at jeg skal bli frisk.. 
at det er meningen at livet mitt bare skal være slik..

og er det noe liv? nei ikke noe anbefalle..

inn og ut av sykehus på enerig å kjeft 
inn å ut av lege kontorer..
inn og ut.. 

det er så jævlig komplisert dette her.. 

og jeg føler meg atter en gang misslykket..

å nå som ferien er over så er det 3 uker igjen der oppe også er jeg feridg..
å jeg viste på forhånd at jeg ikke ville komme helt i mål..
men jeg føler at jeg ikke har forlatt start ennå..
har gått opp i vekt..og sånn.. 
men det er lissom ikke noe sult metthet krefter energi..
motivasjon min er der.. jeg jobber hardt for å holde den oppe..
jeg jobber hardt for å få det til..
men noe skjer hele tiden som gjør at det ikke fungerer..

hjemmehjelpen kommer i uke dagene å spiser kvelds mat med meg..
men ofte så jeg er opptatt på kvelden.. 
å da blir maten lissom borte..

jeg glemmer å spise.. 
men vill noen huske å spise om man ikke er sulten? 
eller vill noen spise om det ikke føles ut som det er noe behov for å spise? 


spørsmål mange av dem i kveld/natt 
håper på noen svar



nei helt ærlig dette lover ikke godt..
å jeg vet en ting er helt sikkert det er meg det står på og skien kan bare bidra til å få det til å fungere.. 
men det gjør jo ikke det.. 
så noe har jeg tydelig vis ikke klart å gjøre riktig å atter en gang feiler jeg..
hva skal egentlig TIL? 
noen forslag til ting jeg kan prøve? 
og aldri sov for lenge folkes om du sliter med søvn fra før for det ender med at du sitter oppe å ikke får sove
det er kjedelig det.. 
rett å slett kjedelig
ikke no mere å si på det.. 


3 kommentarer:

  1. Hei henning. Sliter selv med søvnløse netter for tiden, sovner på morran av ren utmattelse og da sover jeg ofte til langt på kveld. Man blir sliten av det ja.
    Livet skal ikke være lett. Jeg liker å lese bloggen din, mye av det du skriver kjenner jeg meg så godt igjen i.

    Håper du får sove etterhvert.

    Nattaklem

    SvarSlett
  2. Strikkesnuppa

    godt noen liker å lese bloggen min..:P er ikke så mye spennde å skrive gitt..
    sku ønske jeg var dyktig te å skrive.. men den gang ei.. men hey morro ja.. lite underhodlene må vell si det ja.. men gøy at du liker det du leser.. :)
    hyggelig med kommentarer også!
    søvn i natt er totalt min feil sov alt for lenge i dag..og alt for lite i aktivitet.. tror ikke jeg var oppe før kl 14 i dag.. enda jeg sovnet relativt greit i natt til søndag.. men våken dusinvis av ganger.. så.... ikke så mye som ska te før dagtid blir sove tid da!

    håper du har en bra sommer i all fall:)

    natta klem

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P