Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

onsdag 21. juli 2010

Onsdagen me litt av vært:

heisann..
ja da er det onsdag gitt..
å dagen i dag har gått veldig fort.. å i dag har det vært varmt gitt..
vell dagen startet me at jeg våknet kl 0900 og slumra litt på sofaen frem te 13 ca..
da jaga mor meg opp for jeg måtte opp på apoteket å hente no medisiner..
så når jeg kom ditt var alt klart og det var egentlig bare å betale og gå
faktisk ikke parkerings problemer heller..
fikk parkert i bakken uten for apoteket og kom lett å elegant ut igjen det hele var over på ca 30 min

kl 15 så var det en tur ut me mor og søsterne mine og ei bekjent av de fra usa tiden til søsterne mine..
jeg viste godt hvem hun var.. men ungene var jo litt mindre og 2 av dem var ikke eksisterende når jeg var der sist..
men elste jenta var jo det..
er faktisk ikke helt sikker på om hun husker at jeg har bodd hos henne noen dager på ferie en gang i begynelsen av 2000 tallet er noe usikker på hvem år det var faktisk..
men jeg mener bestemt at jeg husker datra vakt..
mulig jeg blander inn noen andre unger for søstern min var au pair den tiden å det var mange unger..:P
men det er jo kos å se kjentfolk!

men jeg husker heller ikke om det var slik at hun var der når jeg var der.. eller om det kun var den dagen jeg kom hjem  til dem fra flyplassen
men det gikk nå bra.. :)
og dagen i dag har vært kjempe kos..:)

startet med at vi sammla oss på pakkhuset å spiste noe mat Anita Mamma og jeg..
de andre drakk litt brus å vi slappet av en liten stund..
før vi tuslet over til en kiosk og kjøpte mere brus og soft is.. første soft isen min i år..

så det var jo litt spende..

sommern min har lissom ikke fått starta ordentlig i år da jeg ikke har fått den starten jeg pleier å ha men en tur på harleyen til en kompis.. (jeg sitter bak) og det er noe vi bruker å gjøre i slutten av mai.. da kjører vi larvik helgeroa og tilbake.. det er ikke lange turen men det er kos.. vi stopper gjerne i helgeroa og tar en is og cola og bare skravler som vi altid gjør.. men det er lissom blitt en tradisjon og i år har ikke det gått slik av div grunner som jeg ikke KAN gå inn på her..

men etter kiosken på nye brygga eller hva jeg skal kalle det i larvik så var det over til Tollerodden og barn bada litt vi satt å skravla å noen få bilder ble knipset..
lillesøstern min kjørte for å kjøpe ferske reker men det var vist ikke noe leveranse på det i dag noen sted.. så de kjøpte frossene reker.. å de prøvde mamma å tine me en liten flamme fra røyk opptenneren..hehe
det funka dårlig..
men vi satt der og slappet av jeg tusla litt rundt å slappet av.. fikk følg litt med på elste jenta som var med (straks 6 år) som gjerne ville ut av krabbedammen og over i havet! det er ikke så lurt når man ikke har noen voksene som kan være med ut i vannet å passe på!

men vi ble sittene å skravle å slappe av..

i kveld har jeg mest slappet av og kosa meg hjemme hos mamma..

M. har atter en gang vært reddene engel og hjelpet meg litt ut økonomisk!
det setter jeg utrolig stor pris på!
så da er det bare å vente på at bilen skal bli ferdig å få betalt den..
sette opp regne stykke på hvor mye jeg skylder han.. også betale han tilbake det jeg klarer vær en mnd frem over. å det vil ta tid.. men det er bedre enn å prøve å blande inn banker.. fant vi ut av..

så får vi da se:)

nå er det straks kvelden for meg..
å jeg ser på en måte frem te senga.
men det som er veldig typisk er at jeg som er veldig trøtt nå ikke er trøtt når jeg legger meg.
og at hode begyner å kjører hardt..
merkelig grunn tror jeg det er mere aktivitet i skallen min om natta en det er om dagen!
merkelig.. men det er slik hode mitt er..
angsten har vært rolig i dag.. men jeg vet jeg har vært i trygge omgivelser..
å det har ikke vært så sterke å mye kramper i løpet av dagen.
så nå er det bare å si god natt eller god dag akkuratt avhengig av når du leser dette..



*kjære bilmekaniker pleas bli feridg med bilen min te fredag*




dette bilde knipset jeg av Anita i dag..:)
synes faktisk bilde ble kjempe bra.. (uten for Pakkhuset i Larvik)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P