Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

lørdag 24. juli 2010

Nesten helt Søvn løs

Ja da var det igang igjen
atter en natt så sover jeg ikke..
dette begyner å bli fryktelig slitsomt å ikke sove!

men i kveld har jeg i det minste sovet fra 2240 ca til nå kl 0100

så det er frem gang.
for i natt!
men det er jo ikke nok søvn..

tanke spinn
kramper
urolig kropp
eller generelt ekstremt UROLIG for tiden..

jeg bruker å ha det slik på sommern men ikke så mye som nå! dette tar jo helt av..
aner ikke hva jeg skal finn på jeg..
men får vel tusle te bake ten senga å prøve å sove mere!

håper det går..
for jeg må tidli opp i morgen/dag (lørdag) for søstern min må være i moss kl 10 og skal hopp i fallskjerm kl 11 som hun fikk i bursdags gave når hun ble 30..
spennde:) så blir det vel mulig en tur over grensen:)
men vi får se hvor lang tid ting tar!

og hvordan vi orginaserere oss!

ha en fin natt!

2 kommentarer:

  1. Jippi, jeg er et geni. Men enda mer jippi - du blir glad. Håper det er riktig. Så enkelt skulle det vært. Nå har du sett søsteren din fly. Jeg håper det ble et bra svev! Kanskje er du på grensehandel. Jeg sender gode tanker i en luftballong, eller under vingene. Håper du fikk litt mer søvn først også.

    SvarSlett
  2. helene
    Ja nå har jeg sett a fly det var utrolig gøy å se på!
    jeg var med i en tur opp i helikoptert selv..
    det var så genialt..
    les neste innlegg..;)

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P