Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

fredag 23. juli 2010

Merkelig dag

ja i dag har det vært en noe rar dag..

startet egentlig i går kveld da jeg plutselig så en mail fra ei gammel venninde jeg ikke har snakket med på åre vis..
å jeg ble faktisk veldig gla når jeg fikk svar fra henne..
ble dessverre også ikke så gla når jeg hørte hvordan sitvasjon hennes var for tiden.. sku ønske jeg kunne trylle for henne slik at det ikke var slik lenger! vel det er egentlig mange der ute jeg sku ønske jeg kunne fjerne de vanskelige tingene fra!



men sånn er det ikke! dessverre..

men mens jeg satt å pratet med henne på msn i dag (for føste gang på mange mnd bruker jeg msn ) så kom det noen venner av mamma som trengte hjelp til å få bestilt noen billetter å hotell i polen..
jeg spurte de om hvor i polen de ville å det svaret jeg fikk var bare det er vann så er det greit..
så ut fra torp var det eneste alternativet Gdansk.. jeg aner ikke om det er så mye vann der men håper det for demmes skyld..
jeg fikk nå etter litt forviklinger betiltt billeter å booka hotell for dem i Gdansk.. og de var overlykkelige reiser i morgen å kommer igjen siden..

mamma reiser på søndag og tar med seg store søstern min de skal te lublin og være der i ca 9 dager tror jeg det var.. så jeg får være her hos han M. og passe på at han kommer seg opp te jobb!
så får vi se hvor mye hjemme han er.. det er jo ikke akkuratt normalt at han er mye hjemme men da får jeg på en måte prøvd meg litt selv også! med mat og drikke å søvn ol.. men det går som det går..
det er snart på tide for meg å pakke for jeg skal til skien igjen i ca 3 uker skal jeg være der..
det er blir skummelt å vanskelig å reise opp ditt igjen.. for jeg vet.. og de vet sikkert de også! at dette blir 3 tøffe uker.. de vet også at det ikke akkuratt sommern har gått smooot for meg.. men det har vært dager som har gått veldig bra.. og andre dager som ikke har gått så bra..
så jeg har skuffa folk masse.. jeg vet.. SORRY.. men jeg gjør mitt beste!

i morgen skal jeg vist te moss å se søstern min hoppe i fallskjerm og så en svipp tur over grensa siden vi er der så kan vi jo like gjerne ta en snar tur å kjøpe litt..:) hehe

vet forsatt ikke noe om bilen min! men håper på no mere svar på mandag..

men jeg er mest gla for å få kontakt med venninden min igjen! hadde egentlig aldri trodd det sku skje!
jeg sendte en mail for en stund til bake å forventa egentlig ikke svar.. å plutselig lå svaret der..:)
kjempe glad for det!

så nå er det snart kvelden her i gården.. men bare snart!
hjelper jo ikke akkuratt å legg meg tidlig for sove får jeg jo ikke lell..
og jeg sover ikke langt på dagen heller. i all fall ikke for min normal!
men vi får se hvordan det går i natt da..:)

ha en flott dag...

takk gud for Internett å gammle kjente som ikke glemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P