Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

torsdag 22. juli 2010

Merkelig

Nå som ting ser ut til å bli bra..
takker være familen.. og sånn på den økonomiske fronten burde jeg ha evenen til å roe ned å bli trøtt..
men som jeg skrev i forigie innlegge så har jeg med å våkne når jeg legger meg..
å at hode spinner vilt med tanker og følser å ting jeg ønsker å gjøre og mestere..
men problemet er at jeg ikke klarer å gjøre noen av disse tingene spesielt ikke på natta!
og det er slitsomt!
hvorfor er det slik at jeg altid våkner når jeg legger meg?
hvorfor får hode aldri ferie?
og hvorfor jeg aldri får ordentlig søvn?

det ener me at jeg slumrerer på sofaen på morgenen..
mot noens glede (min mor)
i går våknet jeg kl 0900 og var våken minus 2 timer slumring på sofaen.. helt frem te nå!
å enda så er jeg ikke trøtt..

å i går var jeg mye ute nede ved saltvannet..
det er så merkelig..
å ikke minst jævlig iriterende..

hva skal jeg gjøre?
får definetivt ikke sove av å sitte her å skrive.. men hva anna kan jeg finne på ?
det er jo ikke noe som hjelper..

nå er det snakk om at de skal sende meg til søvnanalyse senter etter vært de i skien vill veldig gjerne at jeg skal det.. men jeg må snakke med faslegen..
de mener å ha god dukumentasjon på at jeg ikke har god nok søvn til at jeg bør tas inn der for en sjekk..
og kansje de har noen tips svar og andre gode ider som kan fjerne medisner fra meg som gjør at jeg får sove like vell..

uansett om jeg spiser er innaktiv eller aktiv.. så får jeg ikke sove..
spiller vist ikke noen rolle lenger hvor jeg er heller..
før sov jeg godt så lenge jeg viste at jeg ikke var alene..
mao jeg bruker å sove godt her hos mamma..
men ikke nå..

hadde jeg vært på sykehuset (skien) så burde jeg sovet godt der også!
men gjør jeg det NEI..
hvorfor?
å hvordan i helvete har det blitt slik?

føles egentlig ut som at hode mitt starter en motor om kvelden når jeg legger meg..
å høre på musikk hjelper ikke
telle sauer, kuer, griser, høner eller andre dyr fungerer heller ikke..
en natt prøvde jeg å telle rosa elefanter som hoppet over et gjerde men når jeg kom til 3 så de bare dummere å dummere ut de elefantene så ente me at jeg begynte å le...

værst nå er at jeg har en deprisjon som gnager på meg..
jeg er totalt energi løs.. men dog rastløs..

jeg tror jeg trenger en real ferie..
det hadde vært noe det..
kansje det ville hjelpt en stund?

men hvem sku jeg dra med?
hvor skal jeg dra?
og ikke minst hvor i alle dager sku jeg får penger til noe slik i fra?
nei du en ting er sikkert ferie det blir det ikke!
no mony no fun..

simpel as that..

2 kommentarer:

  1. Minner meg om meg selv...sover dårlig selv, og det er kjedelig og irriterende! Regner med at du har prøvd det meste også. For meg hjelper det litt å gå en tur om jeg ikke får sove. Skrive i bloggen kan også hjelpe litt, om man har mye å tenke på.

    Håper du får sove litt nå da.. :)

    SvarSlett
  2. Heisann Camilla desire
    jada fikk sove etter vært dt tok bare veldig lang tid.. men slokna av:)

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P