Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

tirsdag 20. juli 2010

tirdags kveld

vell i dag er det ikke noe spesielt å skrive om over hode..
dette har vært en dag som har vært edvindelig lang..
mest spennde som har skjedd i dag er at jeg skrudde sammen ei greie te å ha møkkat klær i!
og at jeg å mamma var ute å kjørte for å kjøpe ordentlig klestativ som te å ha ute..
samtidig så har jeg vært hjemme å henta noe møkkat klær slik at jeg får det vaska før jeg ska te bake til skien om ca 1,5 uke.

men det er jo noe mere posetivt i dag. eg har fått te 4 måltider.. og det er vell det mest posetive jeg har fått te..

fått høre fra service på bilen om ca pris og det blir ett sted mellom 12 og 14 for å få han god kjent det var vist mere feil på han enn det jeg var klar over..
jeg for min del skjønner ikke at jeg ikke har merka noen av feilan. nemlig det at 2 av bak fjeran var knekt.. trodde det var noe man sku merke rimelig godt.. og det kan faktisk hende at jeg har merka det me at blien har blitt veldig nervøs.. men det kan også ha me dekka å gjøre. så jeg vet ikke.. men det var jo mere feil.. det var no slitasje på indre å yttere foringer på no kule greier.. og noe med bremsene.. og håndbrekke (som jeg aldri bruker da jeg kjører automat me gammel gir kasse på slik at jeg slipp håndbrekk..) men det må nå være i orden lell.. det var også noe med bremsene og noe med lysa.. lysene å bremsene var jeg egentlig klar over alt det andre var jeg ikke så klar over.. men det må tas å det må gjøres nå siden den har vært på første kontroll. så da er det en månde å fiks det på og det blir det jo.. '
men regningen blir langt dyrere en planlakt.. og ikke alt som jeg ønsket blir gjort.. men vi får se hvor langt de kommer for eu god kjenningen er viktigst! ellers så får jeg jo ikke lov å kjøre.. så sånn er det..
men dæven det er dyrt me bil..

jeg bytta bil i desember nettopp for å prøve å ungå dette me store kostnader på reprasjoner ol.. men der bomma jeg litt.. men heldig vis bilen er ellers i god form å god stand.. ikke den sprekeste men den duger...
jeg får til det jeg trenger med den nemlig å komme meg rundt fra a til å..
men sku nå ønske at det ikke ble så dyrt da.. men han viste ikke sikkert prisen da han ikke veit helt hva delene koster.. men det er mye jobb me de kule greiene å fjerene så det i seg selv er jo dyrt.. men slik er nå livet å det må fikses som sakt..

ellers i dag har jeg vært veldig emosjonell ustabill å veldig  nervøs.. men det har gått seg litt te..
nå skal jeg prøve å sove litt. men det går vel til helvete det også slik som det gjorde i går..

i morgen skal jeg vist på no gård som heter noe slikt som Anvik gård og møte ei jeg ikke har møtt siden jeg var i usa aleine en gang! så det blir jo spennde.. hu er venninde av søsterne mine og er også heime i norge :) å endelig ned over i normaleitetes del av landet nemlig østlandet..:)
så spent er jeg både på folk å på denne anvik gården..
aner ikke hva som skjer der.. og aner ikke hva som er meningen skal gjøre på en gård som er berergenet på besøk.. men det ser jeg jo i morgen.. eneste som er sikkert jeg skal ikke betale for noen ting.. og jeg ska kos meg med kamera.. i morgen låner jeg mammas speilrefleks og ska prøve å gjøre noen minner ut av dagen..
det blir nok bra og veldig kos uansett.. haug av voksene og meg.. samt en haug unger.. ja dette må jo bare bli styr og gøy eller noe slik!

ellers så er det meningen at jeg skal prøve å få samla troppene til en tur te sørlande ned over helgen..
de som kan blir med å de som ikke kan blir ikke med.. :)
troppene er ikke familien min men noen venner :) å jeg håper det går i boks:)

ellers så gjenstår det bare å si at nå kan sommern virkelig komme å jeg få litt sol i ansiktet..
kler meg jo ikke akkuratt for sommern men det er nå så..
nå skal jeg prøve å sove straks..
ha en fin dag/natt..

4 kommentarer:

  1. ikke glem smågodtet som var perfekt pellet ut av din søster :))))) Kan fint regne det som et måltid hihihi (iallefall gjorde jeg det :D)

    SvarSlett
  2. Anita ja da er det 5 måltider da med det måltidet der..:P

    SvarSlett
  3. Godteri er mat og næring i en eller annen form. kosa deg med det. Du får ta bilder du som kan det vet du, må ha en en hoff fotograf

    SvarSlett
  4. Ja var ikke så mye bilder i dag men sånn er det!
    ble jo ikke akkuratt ditt vi planla heller! men slik er livet!

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P