Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

torsdag 22. juli 2010

Bekymringer å tanker..

Ja det er jo Torsdag..
og energien strømmer ut av meg.. dvs at den aldri har vært mere fraværende enn den er i dag..
det er tomt..
ikke får jeg no spes me søvn om natta og ikke får jeg til å gjøre så mye på dagen!
det mest anstrengene jeg har gjort i dag er å kjørt en tur te meg selv å henta no greier..
også vært hos mamma resten av dagen.. spist no mat å is.. (igjen faktisk)
ellers så har jeg bare sittet rett opp å ned eller ligget på sofaen å bare dratt meg..

hvor er energien min?
hvor er søvnen min?
hvem faen stakk av me opptimisten min?
å hvem faen tok ut kontakten på hues av bryter om kvelden/natta

det slår nemlig ikke feil..
vær bidige natt som jeg legger meg uansett kl og medisnene er tatt så starter hode karusellen..
beina går i ett kjør samtidig me kramper å urolige akkuratt som resten av kroppen.
hvordan få stoppet dette helvete? aner ikke..
men sliten å oppgitt og rimelig dritt lei er jeg..
ska snart te legen håper det finnes en vidunder kur for alt dette som han klare å trylle frem..

noe av det som bekymrere meg er det økonomiske.. men jeg vet det fikser seg men dog en bekymring..
iriterre meg at jeg ikke klare å holde impulsene under kontroll i perjoder så mister jeg all fatning når det gjelder shoping og slikt!
og det er ikke bra..

men det hjelper der å da.. men ikke i morgen..
men i går.. når jeg shoppa hjalp det.. (har ikke shoppa noe nå) har ikke penger til å shoppe..
har i grunn ikke penger til stort mere enn det jeg må ha penger til!
og bilen bekymrerer meg..
snakket med mekanikern igjen i dag (han tror jeg må være spik spenna gal ) som ringen en gang pr dag å maaaser livet av han om bilen min! nå treng jeg jo ikke å si hvem bil det gjelder en gang.. nå er det bare Hei det Henning.. ja du vi venter på.. jobber med saken! tar tid pga ferie ol..
å jeg forstår det.. men halllooo dette tar lang tid.. å jeg ser tusen lappene fly ut vindu for vær dag som går.. så går det mange lapper ut vinduet i dette bil greiene..
arg noen ganger sku jeg ønske jeg ikke hadde bil.. spart meg for det problemet. men hallo da ville jeg jo ikke kommet meg noen sted.. eller fungert i samfunnet overhode..
så er nok nøtt te å ha bilen!
de håpet på tirsdag at den sku være klar og eu godkjent i morgen.. men i dag fikk jeg vite at de forsatt venta på no deler som de ikke hadde fått.. så da ser det dystert ut gitt!

men jeg har en snill kar her jeg nå for tiden (hos mamma) som hjelper meg ut heldig vis..

men det ender som det ender.. og det går som det går..
nå er det ca 1 uke igjen av ferien min.. å da må jo bilen være ferdig.. for da skal jeg te skien å være der i 3 uker.. så det må den bare bli!

å alle bekymringer tar jeg på forskudd ja.. vell ikke noe nytt når det gjelder meg..

hvor skal dette ende a tro?

ja foresten skal du på lag? med mange folk?
da er det et nr å ringe for pris på buss(r)  Aksnes turbusser eller sende han en mail Mortens mail
tlf nr 900 66 265 

så vet du det også!

2 kommentarer:

  1. *klemmer*

    Jeg er tom for ord i dag, men sender styrketanker.

    Savner deg <3

    SvarSlett
  2. Eline: ord er ikke altid løsningen..:)
    klemmer er altid en god løsning :)

    tenker mye på deg..
    klem

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P