Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

søndag 25. juli 2010

Hjemme Alene (nesten)

vell da har Anita og Mamma satt fart mot torp flyplass 
for en 9 dagers opphold i polen Lublin
flyet går relativt seint fra Torp men lander enda seinere.
der kommer det en taxi som Justina har bestilt te dem for å kjøre de 3 timene ca det tar å kjøre til Lublin fra 
Whasaw.. 
så da er jeg på en måte hjemme alene i nesten 9 dager.. 
skal til skien om 8 dager 
og morten er jo hjemme da..
dvs når han ikke jobber! 
så håper jeg bare at bilen blir ferdig!

i dag har jeg ikke gjort noen ting..
bare sovet lenge.. 
prata litt på nett me ei venninde.. 
og vudert å sende melding te skien ei venninde der! 
som jeg savner masse 
ja det skal jeg gjøre nå!
så får vi se om det passer me besøk en av dagene som kommer!
håper det! 

nå er det i all fall straks kvelden for meg.. 
for jeg er trøtt i dag.. 
men det er jo litt tidlig å gå i køya kl 2000 på kvelden! så får holde ut noen timer til! 
nå er det bare å vente på at morten kommer til bake fra torp.
og satse på at Wizzair er i rute!
ellers så er ikke mamma og Anita hjemme i Lublin hjemme før 2 3 tiden i natt.. tror det er rund da de er hjemme uansett.. 
der er det 2 stykker som venter på de som gale!
hehe 

så her får jeg sitte en stund å slappe av.. å se hva som skjer.. 

men en ting er sikkert det er abselutt ikke en dritt på tv!

ha en flott kveld..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P