Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

tirsdag 27. juli 2010

sommer

ja i dag er ikke den mest beste dagen i mitt liv.
men jeg fikk møte min fantasiskte venninde i skien i dag! å det er jeg veldig gla for.
møte henne gjorde dagen min bedre!
og endelig fått bekreftet en garanti på at bilen skal være ferdig seinast på fredag så da blir jeg litt friere!

denne uken går te å være barnevakt/vekkerklokke for morten
da han sliter som jeg me å stå opp.. utrolig nok fungerer det greit!

i morgen skjer det ikke noe spsielt som jeg vet om..
ska prøve ta en tur te huset å sjekke trøkke der!
ellers så skal jeg vell bare te legen om jeg ikke husker feil..

ut over det så er det bare agurker det går i av nyheter her i gården.. så no more spaming or words from me for now!

henning out
summer in..
party on..

1 kommentar:

  1. Håper i dag er en snillere dag. Glad du fikk møtt henne i går. Og glad det gjorde dagen litt bedre. I dag er det onsdag og... jeg er her når du våkner!

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P