Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

fredag 30. juli 2010

rastløs natt

I natt er en natt hvor tankene går alle veier..
smerter i munn
og tanke kjør..
kramper i beina ..
og ikke noe ro i kroppen..
og ingen søvn..
prøvd å sove siden kl 2230 men går ikke!
nesten så jeg gir opp søvn..
men skal prøve igjen..

i morgen skal jeg i teorien få igjen bilen..
*håper gudene på at det skjer, savner den veldig*

gud å avhenig av bil man egentlig er..
gla jeg er hos mamma nå  som hun er på ferie og jeg kan låne hennes bil så savnet er ikke så stort..
men ikke akkuratt fri som en fugl alikevell..
siden det er begrensninger på hvor lang man kan kjøre me en bil man låner..
mao jeg kjører kun det jeg må..
tirsdag så er ferien min over..
og 3 uker "jobb" i skien gjenstår!
gruer meg mere enn noe anna.!

nei dette blir mere å mere komplisert!
så komplisert at jeg vuderer å ikke reise opp!
men bare reise hjem når mamma kommer hjem fra ferie..
men da blir vell folk skuffa..

synes det er vanskelig dette..
spesielt det at jeg ikke kjenner sult og metthet på den måten som jeg tror folk flest kjenenr det..
og at noen tror at det er bare å spise og forsvinner problemet.. å sult kommer som en normal følse igjen..
pr i dag er sult svimmelhet og helt HOL følelse i magen..dvs at det brenner mere enn anna.. er det sult?
metthet er noe jeg kaller FULL jeg vet ikke om det er mett.. men fult i magen er det..
og det er ikke så enkelt som noen vill ha det til som å spise gjevnt å trut ei skive her og ei skive der me faste tider så forsvinner hele dilema spiseforstyrrelse..
det er mere komplisert en som så! sku ønske det var så lett. for da ville 3 mnd i skien trolig holdt..
for da har jeg jo spist fast 4 ganger om dagen..
men den gang ei!
men det er 3 uker igjen.. kan det snu så fort?
hmmm
blir jeg bedre på innsiden? eller er det bare det ytre som folk ser som jeg blir bedre på?
akkuratt nå kjennes det ut som ikke det er noe anna en det folk ser som er bedre..
og det gjør det hele enda mere komplisert!
vell.. nok spørsmål for jeg finner ikke svarene..
og jeg vet ikke om det finnes noen svar heller.. for det er vel like induvidielt som kjøring på e18 i thunderstorms? eller noe sånt.. aner ikke hva jeg skal samelingne det med.. uansett invinduelt er det! forskjell fra person til person er det også! vanskelig uansett..

vill at noe skal være lett jeg..

venter på svar på noen bilder doktor s ville ha også!
håper det går fort i all fall!
så slipper jeg å tenke mere på det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P