Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

lørdag 31. juli 2010

sov men våkenet nå

vell jeg fikk noen timer søvn i natt.. dvs fra 23 30 ca til nå!
ble sittene å prate med morten ut over kvelden..
etter at han hadde snakket butikk i lenger tid! 1,5 time av fredags kvelden gikkt til den samtalen!
nå blir det nok enda mere for han å gjøre i firmaet sitt! det er jo bra..:)

Aksnes turbusser kjører for harde livet for tiden..
og det er bra..:) da har han nok å henge fingrene i.
synes han snakket  om at det 4 forskjelige turer i morgen no til og fra et brullup å 2 til!
eller om det var neste helg husker ikke..
men bussne hans står i all fall ikke stille! hehe
det gjør ikke han heller!
så treng du å leie buss billig er det jo bare å ta kontakt med Morten på mail her

bilen ble ikke feridg i dag da de har slitt me å få fatt på no deler til bilen
men de sku jobb hele helgen så den var ferdig på mandag morgen!
så da satser jeg hardt å lenge på at de overhodler den avtalen!
og at de gjør som de har sakt at de skal gjøre!
får noia av dette bil greiene første gang jeg har vært med på  at noe tar 3 uker å få i orden!
men at sjefen eller mekanikerne ikke kunne ta en tlf tidligere i uken å si at de sleit me få fatt i de delene de sleit med synes jeg er dårlig!
snakket også med sjefen tidligere på tlf i dag ca kl 11 og da var han ute av verkstede og sku ringe meg til bake etter ca 15 min men gjorde aldri det..
jeg dro ned om i 18/19 tiden å sjekket der var det to mekaninkere som kom me påstand at de ikke hadde noe hørt om at den måtte være ferdig til i dag! og han ene som sa det prata jeg med selv på tirsdag og det var han som bekrefta til meg på tlf at den sku være ferdig i dag..
men den gang ei.. så Heidi ble med meg ned og vi snakket med dem..
der kom jeg til bilen min som sto på bukken uten hjula sine i lufta og så i grunn ikke ut som det var gjort noen ting med han! og det hadde jeg vel kansje rett i siden de mangla noen deler.. og det virket heller ikke slik på sjefen når jeg prata med han igjen på tlf!
men de har nå gitt et nytt løfte og nå håper jeg at de holder det..
for jeg begyner få et rimelig anstrengt forhold til dette verkstede å tilitet slites hardt på!

en etter kontroll av eu klare han ikke, selv om det er egentlig lovet det også! men det finnes folk overalt i dette land så det er vell noen som kan ta en sjekk rimelig kjapt og få den helt godkjent for de neste 2 år!
håper i alle fall det:)

ut over det så har jeg møtt ei gammel venninde av meg i dag..
dro ut å kjøpte mat og spiste litt hjemme hos henen
det var super koslig å møte henne det er kjempe lenge siden jeg har sett henne og savnet var stort!
det var godt å møte henne igjen!
nå får jeg bare satse på at det ikke blir 4 mnd til neste gang jeg treff henne igjen.. men kansje før jeg reise opp til skien igjen!men vi får se hva tiden strekker til for..
må jo gjøre litt her før jeg drar og litt hjemme i det minste så skal jeg prøve få gjort litt..
hjemme så er det ikke så mye som skal gjøres heldig vis!

ha en flott dag:)
sov godt
eller kos deg masse ut over i lørdags natten.. og resten av helgen.
og har du ferie kos deg masse da i heeele ferien..
jeg blogges igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P