Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

søndag 1. august 2010

VIRKELIG OPPGITT

Ok nå er jeg faktisk virkelig opp gitt..
jeg hadde et håp om at jeg i dag kunne skrive om at jeg hadde fått bilen igjen og alt var supert
men han mekanikern som jeg sku ringe i dag han var tom for strøm når jeg ringte å skulle ringe meg opp igjen om litt det var kl 13 i dag.. men det skjedde ikke!
så på mandag reiser jeg ned der.. å da forventer jeg ordentlige svar! nå begyner jeg å bli forbanna for å si det pent! han lovet meg bilen ferdig stilt på fredag. men han har vist sliti med å få deler men ikke sakt noen ting til meg.. bare garantert å garantert at bilen sku bli ferdig og ferig eugod kjent til fredag!
men den gang ei.. tviler på at han svarer tilf i morgen men vill prøve å ringe!
da bør bilen være i kjør bar stand slik at jeg faktisk kan hente den ut..
så får jeg sette den på verksted et anna sted for å få den ferdig stil og godkjent!
på mandag er det 4 uka han har bilen! og nok er nok..
nå er jeg bare sur å gretten pga dette.
å med de nervene og angsten jeg har så er ikke dette så veldig lett å takle..
selv om jeg vet at jeg får alle mine bil problemer løst takket være mamma og sånn men det er ikke sånn det skal være han sku fikse bilen til fredag og det har han lovet meg.. og fredag har vært!
han viste jeg hadde 3 uker ferie før jeg sku til skien igjen og være der hele uka!
og jeg har ikke tid til slikt surr som dette!

søstern min og jeg var der nede på fredag og da sto bilen i taket (ikke bokstavlig talt) me to lettere henslengte karer som var mekanikere som bare trakk på skuldrene me en neverminde i dont care attetud og påsto at det var første gang de hørte om at bilen måtte være ferdig til fredag i går!
jeg prata med han ene som var der på tlf på mandag eller tirsdag og han lovet meg at det ikke var noe problem og at alt sku være ok..

men det som bugger meg å gjør at jeg blir ekstra iritert er at om han som har gitt disse løftene hadde svart meg ærlig å sakt jeg sliter med å få delene da det er sommerferie og leveradøren min jobber sakte pga dette! og vært ærlig at jeg tror faktisk ikke jeg klarer fristen så ville alt vært helt anderledes..
men når jeg får løfte på løfte og det er ikke bare til meg han har lovet bilen ferdig men også til han som anbefalte meg verkstedet! så han sitter jo der han også og føler jo på dette ikke det at det hannes feil men han er forbanna for han blir jo like mye som det jeg blir løyet til!


kan de ikke bare si det som det er så er ting så mye greiere å ikke fult så iriterende..

så i dag som han sku ringe håpet jeg på glad nyheten at jeg kunne hente bilen!
men alt jeg fikk var "jeg er tom for strøm så jeg må ringe deg om litt" om litt er tydligvis aldri!
så uansett så får jeg han bare te å gjøre bilen kjør bar på mandag så finner jeg meg et anna verksted i telemark og setter den der! så får jeg heller jobbe me å finne de ekstra pengene det måtte koste for å få den eu god kjent ol! og alt anna som måtte koste!
veldig sur på denne disse folkene nå!

å jeg nevner ikke navn på verken sted eller verksted da jeg ikke ser noe poeng i pr nå å henge noen ut på den måte via nettet! det blir mobbing å det liker jeg ikke..
så enkelt er det..
men om noen spør meg om jeg kan anbefalle akkuratt det verkstede (aldri fått et slikt sprøsmål før så tviler på at det skjer) så kommer jeg til å si nei på det sterkeste det kan jeg ikke!

og jeg kommer til å si det til verkstede også!

og om han sku være så heldig å klare å få bilen ferdig mandag før jeg rekker å dukke opp der (da har han flaks vill jeg tro) så forventer jeg forsatt rabatt i prisen.. og jeg skal ha alt dokumentert av det han har gjort og kostnader ol.. vær minste lille detalj ska jeg ha nå! beklager mekaniker men tilitten min har du ikke!
hold løftene dine til meg så hadde du hatt det!
det virka så bra å seriøst og ordentlig når vi leverte inn bilen og de pratet å var hyggelig og sånn (det har han forsovitt vert hele tiden) men er det ikke normalt å ringe kundene sine tilbake når man sier at man skal det?
er det normalt å glemme det 20 ganger? (tar kansje litt hardt i men dog)

og jeg må ha bilen på mandag..
det som er dilemma!
faen..

nå sitter jeg her å er rimelig søvnløs!
men det er litt pga det med bilen
litt for at jeg tenker på noen!
og litt for det at jeg har små angst å nerver i take!
håper jeg får sove nå straks!
håper!
aner ikke hvordan men jeg håper!

lurer bra mye på hvordan dette bil greiene skal løse seg!
sukk..

det bilverkstedet!

2 kommentarer:

  1. jeg får alle mine bil problemer løst takket være mamma og sånn ..hva har hun gjort,sitter jo i Polen hun!

    SvarSlett
  2. jo da men det løser problemene i første om gang pr i dag! men det er jo kun frem te onsdag/torsdag!

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P