Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

torsdag 5. august 2010

atter en uke på skien..

ja da er nesten en uke over her i skien..
straks hjem for helg perm å klare meg selv i snaue 3 dager.
det blir bra..:)
noe shopping på vei hjem i morgen..
også er det hele over på søndags kvelden når jeg skal opp til min 3 siste uke her oppe..
i dag er det akkuratt 3 uker å 1 dag til jeg skal hjem.. for godt..:)
men jeg gleder meg faktisk ikke.. dog jeg var i tvil om å reise så er jeg nå glad for at jeg reiste..
gla for at jeg har folk rundt meg som virkelig klarer å sette ting i perspektiv for meg.. å sammen med meg..
og jeg er så gla for at jeg har noen her oppe som er så utrolig å fantastiske å prate med..
de siste dagene har vært noe tøffe og deprisjon har hengt litt over meg.. men takket være gode samtaler og gode venner.. så blir dagene lettere..



kan ikke si så mye at den obligatoriske gå turer ol har den effekten..
det noen kaller gå tur.. kaller jeg maraton ikke pga at det er så utrolig langt.. men hastigheten er meget høy.. jeg er ikke en rask en i gangen.. og foretreker et noe lavere tempo!
liker i grunn at alt går litt sakte.. men noen ting sku jeg ønske jeg kunne skje me en gang..

remeber u are the best..
takk..:)
digger å prate med deg..;)
<3

har forsatt låne bil da.. vet ikke helt når den er ferdig.. og han som fikser den sliter med noen deler vist nok. pga ferien så får han ikke fatt på alt.. men venter på dem nå! noe han igrun har gjort siden han fikk bilen..
så på søndag så henter jeg den å prøver å få den inn et anna sted.. tror jeg..
får se på humøret mitt.. blir noe gal av å vente.. dog jeg har en anna bil som jeg får låne så blir det til at jeg ikke kjører så mye da det ikke er min bil..
og jeg er ikke helt komfertabel med den..
i dag var jeg ute en liten kjøre tur..
og det højlja ned noe så jævlig  men vindus viskerne holdt ikke helt unnna.. det var bare å glemme å ligge i fartsgrensen mens dette været sto på som værst! faren var stor for vannplaning og sånn å det vill jeg jo ikke.. enda værre med andres biler.. så da var det bare en lov som gjalt å det var piano piano kjøring..
men vi kom frem å jeg rakk tilbake i tide..:) så det gikk bra.
været gav seg kjapt heldig vis..:) så det var jo ikke noe krise sånn sett..
men dog.. vill ha MIN bil..;)

gla jeg er i skien..
glad jeg dro til bake..
glad jeg har deg..
glad du er tolmodig..
er ikke så glad i alt opplegget her. men de mener det har sitt poeng å viktighet.. så da får man gjøre det beste ut av det!

ha en flott torsdag og en fantastisk helg alle sammen..
bilde er hentet fra googel bilde søk!

kommentarer bes å sende til mailen min
ha en flott dag..:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P