Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

mandag 2. august 2010

sommer ferien over

vell i dag er siste dagen i sommerferien min før 3 uker i skien igjen..
å en kort oppsumering av det som har skjedd sånn her rundt meg de 3 ukene jeg har vært hjem bør vell kansje være på sin plass..

første mandagen i feiren ble det en tur til Høyt og Lavt aktivitets park
det var en tur hvor vi heile famlyn dro opp te lille Lardal og en gjeng på mange ca 14 tror jeg vi var denne dagen og tiden fløy selv om jeg valgte å stå over aktivtivtetene å holde meg på pakken..
tok heller bilder jeg..;)
mens andre fløy over lågen å det som var..

leverte også bilen på reprasjon denne mandagen..

og der ble den resten av ferien..

nå sist lørdag var det vell så var det en snar tur til moss så Heidi fikk oppflyt sin store drøm om å hoppe i fallskjerm.. jeg ble med en tur opp i helikoptere etter at søstern min hadde vært der oppe..
begge søsterne mine var med opp Anita som ble igjen i helikopteret og jeg var da på bakken..
så neste tur var jeg med opp.. mest for de jeg aldri hadde flydd helikopter før og jeg hadde lyst..
å for å sidet slik jeg synes det var vært de kronene å fly helikopter.. :)
det var gøy..

ut over det så har alt gått sin gang..
hatt mye kontakt med noen få venner..
fått re kontakt med noen venner..
og holdt kontakt med ei god spesiell venninde..:)
så det var vell sommern kort fortalt..
å vill du se bilder enten fra høy å lavt eller fra heidis falskjerm hopp så er det bare å bla i loggen for det står nok skrevet om de forskjellige tingene..

nå er det jaggu meg snart høst gitt..

2 kommentarer:

  1. du er en super venn! og en oppmuntrenede sjel :) klem

    SvarSlett
  2. *klem til deg!*
    Du har da fått brukt ferien til noe ihvertfall :)
    Og nå er det snart høst igjen ja :S Brrr... Gruer meg til kulda kommer.

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P