Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

fredag 6. august 2010

endelig!!

Nå er bilen her :)
nå gjenstår det bare 2 ting.. å det skal jeg fikse selv..
det er eu godkjenning og oppretting av forstilling!
å siden jeg er i skien hele uken så satser jeg på at de på naf der kan hjelpe meg!
skal i all fall ringe med de på mandag å høre!
så får jeg bare ta betale det som kommer opp å frem der å få det fikset!
jeg må vell si at etter rimelige nyaktig 4 uker å vente på en bil skal bli reparet så burde det også være fikset!
men han hadde vist ikke utstyret til det!
så da får jeg fikse det selv..
han ville ha meg ned på søndag eller mandag for å betale. men det fikk jeg ikke lov til før den er eu godkjent å forstillingen er rettet opp! så når det er i boks så skal jeg fikse hans penger! til han!
sånn er livet! når man bruker fire uker!
og det er på vel for meg er det jo uansett komplisert men det var vist ikke det slik jeg har forstått det! noe jobb er det jo men dog ikke så mye som antatt!
så da får vi se da.. om naf skien har tid:)
 takk gud for bilen min er til bake! :D


HAppy
og ja sterioen hadde han koblet og jeg må si jeg liker akkuratt et veldig godt:)
selv om suben er noe i det største laget (str på den) men det blåser jeg i!
skal vist ikke kjøre så mye med han før jeg har retta forstilingen så håper de i skien har tid..
eller at noen i skien vet om et verksted som kan godkjenne å rette opp:)
det er vell noen der oppe som er kjent og bra service uten å betale det vite i øynene på en?
håper det i all fall! hehe..
but its back..:)

bilde er henta fra kvasir søk :)