Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

fredag 9. juli 2010

JA da er det helg

Vell da er det helg igjen da...:)
å noe ro over kropp å sjel er det ikke denne kvelden..
er mye å gjøre før morgen dagen da det blir ny stol å mye te grinna som er meningen at skal skje!
så får vi da prøve å få frem noe skrot å sånn fra roteboden men det er ikke så lett da man er rimelig tom for krefter.. det er noe kjipt..
men håper å få gjort en del ut over natta om den blir like søvnløs som vanelig (te tross for at jeg ikke sitter på pcen hele natta)
så kom du krefter motstan ei du få.. jeg du krefter trenger.. å det litt veldig fort du nå!

ellers så er det ikke så mye som skjer denne helgen..

vet at det er staverns festivalen i helgen men det skal ikke jeg på!

det var noe greier i bøkeskogen også! hørte det heime hos mamma å det var ikke vakkert på avstand... hvordan det faktisk er i selve skogen vet jeg jo ikke..
er ikke så gira på å betale mye penger på å gå i en skog lissom å høre på noe jeg ikke vet hva er..:P
men det var ei som sang og det er alt jeg vet..
hehe

vel det er fredag og roen burde ha senka seg men jeg stresser litt nå da.. men det jeg vet me et faktum er at jeg får gjort det jeg får gjort.. som pr nå ikke er en dritt.. ellers så får jeg ikke gjort stort! men håper at det skal løsne litt etter vært..

ha en god helg..:)

jupp thats me...

1 kommentar:

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P