Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

mandag 5. juli 2010

Søvn løs atter en natt

Atter en natt søvnløs
Vel her sitter jeg atter en natt søvnløs.
alt jeg får beskjed om er at jeg ikke har prøvd så lenge så mye som jeg burde.. 
vel jeg har prøvd siden kl 2330 og bare ligget å vridd meg som vanelig vært oppe en del da.
men ikke lenge om gangen.. kun ut å ta en røyk og i seng igjen

dette er et helt vanelig senario for meg.. jeg sover overhode ikke uten hjelpemidler
det for mye som skjer i hode mitt
Tankespinn rett å slett.. 
kroppen er urolig.. 
i dag er det utrolig mye rart som går i hode mitt.. 

men mest av alt hvordan skal jeg klare å betale bil reprasjoene som jeg får til uken..
hvordan blir felgene jeg har bestilt? 
når får jeg dem på? 
ok når det gjelder felgene så får jeg dem tidligst på fredag mulig så seint som lørdag
da kommer også stolen min! 
å der er det ikke noe problemer med betalingen! det er satt av penger til.

dessverre så er det ikke det me bil reprasjonene.. jeg viste det kom reprasjoner nå på bilen å har spart noe penger til dette men det er mye mere som kommer på listen over nødvendige ting å fikse/endre på! 
og det er virkelig viktig for meg å få alt dette på plass så fort som mulig.

andre ting som går i hode mitt er denne kjærligheten.. 

er nemlig litt forelsket i ei jente å det er hærlig. 
men feig å patetisk som jeg er tør jeg ikke å gjøre noe med forelskelsen. vet jo ikke om det går begge veier..
sånn er hele natta for meg.
det går non stopp.
det er flere ting som spinner i hode på meg 
som hvordan skal det gå i ferien å mat? 
får jeg det til? 
har de til nå 8 ukene snart 9 uker (te fredagen ) hjelpt meg på vei?
vill jeg få til mere enn et måltid i dagen? 
vill jeg gå ned i vekt? 
på en måte så ønsker jeg å gå ned i vekt men på en anna måte ikke.. å det er litt kaos..

det er en lege her som er nok så hamp på meg men hun skal jeg snakke med i morgen..
nå som de har kuttet og redusert på medisinene mine så ser de første natta jeg er tilbake at jeg ikke sover.
hva skal jeg gjøre? 
hvordan skal dette gå bra? 

for jeg er en person som ikke er særlig hyggelig å ha med å gjøre om jeg ikke får søvn.. 
jeg er heller ikke fungsjonell om jeg ikke sover.. 
så da blir jeg nok sittene i en eller anna stol ut over dagen i morgen som et tomt skall som er potte sur! 

hurra.

jeg skjønner jo selfølgelig at legene ikke vill at jeg ska ta for mye medisiner.. men hallo? 
det må være forskjell på å barbere seg igjel og kappe av seg hode? 
trodde de hadde en plan for dette jeg men virker ikke slik.

vel de har jo en plan de prøver et anna preperat! men det funker jo ikke noen ting.. 
de har redusert på innsovnings medisinen min også og det tror jeg er en tabbe.. 
men kansje ikke.. sove gjør jeg i all fall ikke..

beina kramper armene kramper og hode spinner.. 
blir jo både stiv å svimmel av dette.. egentlig støl.. 
¨
jeg har prøvd mye avslapnings greier og natur preparater for søvn givning.. 
ingen ting har fungert etter ønske... dvs ikke over hode.. 
det er litt trist egentlig for jeg skulle ønske de fungerete det ville gjort livet så mye lettere. 

noen der ute som har forslag til hva jeg skal gjøre for å sove?
noen som har forslag til hva jeg skal gjøre for å stoppe tanke kjøret? 


6 kommentarer:

  1. Tror ikke jeg har noen bra tips dessverre. Jeg har slitt veldig med søvnen selv i det siste, og fått nye meds for det, men jeg blir bare dårlig av dem, og slik jeg forstod det var mer meds uaktuelt. Eneste grunnen til at jeg i det minste sover litt mer er at jeg har begynt å jobbe og derfor sliter meg ut på dagene og sovner av utmattelse om kvelden.

    Tankekjør vet jeg ikke hvordan man stopper, men hvis du finner det ut, del gjerne :P Folk sier det bare er å tømme hjernen, men jeg vet pokker ikke hvordan de får det til for jeg har aldri greid det :P

    *stor klem*

    SvarSlett
  2. Lykke til med kampen mot å ta livet ditt tilbake !!!

    SvarSlett
  3. hvorfor bestille nye felger, når du har en reprasjon som helt sikkert er viktigere å få betalt. Felger kan vente! Og det tar tid å venne av kroppen for sovemedisin, derfor legene ikke er så glad i sovemedisiner. Det hjelper å gjøre ting i løpet av dagen, være aktiv, gå en tur før du skal legge deg etc. Heidi

    SvarSlett
  4. Heidi:
    Jeg må ha nye felger da mine er ødelakte! så derfor måtte jeg bestille nye!

    ja men jeg går på sovemedisin som ikke fungerte i går! pga tanke kjør! stress og anna ting!
    sånn er det bare!

    SvarSlett
  5. Eline:)

    ja om jeg finner den kuren så skal jeg si fra:)
    tro du meg:)

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P