Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

mandag 5. juli 2010

ny kveld i skien.. blir det som går natt? søvn løs?

i dag har vært en relativt hard dag..
mye tanker å angst har passert meg.. å tanke kjøret har vært ekstremt..
men noe typer på at det skal bli litt søvn i natt.. men vet ikke hvor mye..
magefølsen sier også at det ikke kommer te å gå så bra..
men tar ikke sorgene på forskudd..

så det store spørsmålet er om det blir søvn eller ikke?

nå sitter jeg i all fall her å har tatt del en av kvelds medisinene mine.. så får vi se om det fungerer i kveld..
har bytta fra et nytt merke til det gammle i dag.. så får vi se om det er noe forandring på søvnen..

må jo si at jeg altid har hatt uregelmessig søvn.. å mye våke tid på nettene og våkner gjærne mere sliten enn når jeg la meg.. men får ta det i morgen om det blir tilfelle igjen..

nå skal jeg straks legge meg..  og se om jeg får noen som helst form for søvn..

jeg sovna i går da.. må si det.. dvs i dag morges sovna jeg.. nattevakta var inne på rommet kl 0715 og snakka til meg jeg sto opp i et tappert forsøk på å få våknet slik at jeg kunne tildels være funksjonell på dagen.. men det var en røyk i seng og der lå jeg.. det har vist vært flere av de ansatte på rommet mitt i dag mens jeg sov å prøvd å vekke meg.. de har tydeligvis bare snakket til meg og ikke tatt på meg (takk og lov er ikke så gla i at folk som jeg egentlig ikke kjenner tar på meg sånn når jeg sover å jeg ikke vet om det) men de har definetivt ikke gjort det da jeg ville definetivt våknet da.. men det gjorde jeg ikke så i dag forsvant frokost trimmen og andre sosiale aktiviteter..

men i kveld så har jeg hatt noe mere funksjon og vært en snar tur ute å handla litt drikke..
og hatt en lenger koslig kjøre tur med ei fra en anna avdeling her på hospitalet... ei kjempe jente som på enn eller anna måte klare å komme under huden på meg uansett hvem hva hvor og hva slags humør og dagsform jeg er i.. jeg må si jeg er litt imponert over akkuratt det..
men jeg er veldig gla i den jenta det er ikke noe tvil om det.. å jeg tilater vell kansje henne mere enn jeg gjør me mange andre.. det tror jeg..
det er blitt trygt..:)

så vell
nå er det straks natta her..:)håper i all fall at du får en grublefri natt og en fantastisk natte søvn:)

satser hardt på at jeg skal sove godt i natt (uten sikel da og me dyne:P) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P