Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

torsdag 8. juli 2010

Home sweet home

FERIE

nå er det ferie og jeg er hjemme.. 
dvs nesten hjemme tok et kort mellom stopp og der er jeg nå.. hos mamman min:) 
veldig gla for at jeg kan være her i natt..:) 
i morgen skal jeg noen små ting bare så er det jobb og hjem te meg selv..:) 

skulle lissom kjøpe nye felger i dag.. men de hadde bestilt inn feil felg og det aner ikke jeg hvordan de har klart.
så nye felger ble det ikke.. 
men bilen skal på bilsykehus te mandag tror jeg og da blir det nok fikset lell får en håpe ellers så får jeg kjøpe ny felg når den regningen er betalt.. 

men nå er det altså ferie i 3 uker.. 
skal te skien igjen 3 august.. kl 11 å på en måte så ser jeg faktisk frem til det.. 
for da har jeg 3 uker igjen der oppe å da håper jeg at jeg skal ha kommet så langt at det ikke er så vanskelig at det er umulig lenger.. 
verken alene eller sammen med andre. .
er i følesmessig stand ikke nærme det målet.. men vet me et faktum at my kan skje på 3 uker..

det er noe forandringer i plan for behandling etter ferien.. men helt hva slags endringer det er jeg forsatt noe 
usikker på!

vell den tid får vise hva som skjer..:) 

 så da er det bare en ting å si happy summer enjoy:) 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P