Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

søndag 4. juli 2010

da var helgen over

ja da var helgen over å atter en arbeids uke er startet..
vel startet vel egentlig for 8 uker siden denne arbeidsøkten å jeg har "ferie" fra neste fredag i 3 uker..
nå er det søndag å jeg er tilbake i skien..

her skal jeg forsette å jobbe mot spiseforstyrrelsen å jobbe meg opp å frem i livet..
i denne helgen har det skjedd en moderat synelig forandring..
nemlig klippet meg..:)

vuderte et litet øyeblikk å farge dette håret også men slo det fra meg :)
ut over det så har jeg bestilt meg en ny stol på lørdag og den får jeg angivelig te lørdagen 10juli det gleder jeg meg til:) det skal bli godt me ny stol i stua...

nå er jeg da i skien å kampen er i gang for fult.. å det er faen meg hard jobb..
har sloss i mange år med denne spiseforstyrrelsen å nå er det plutselig en kamp i mot den.. å det er mye ting som må endres i hode mitt. kampen og slosskampen må jeg selv gjøre det vet jeg.. men gud å hvor mange ganger jeg har tenkt å legge inn årene men dog ikke gjort det..
det er jeg gla for:)
nå skal det jobbes hardt den siste uken før ferien så jeg er mest mulig rusta for kampen frem over i ferien og tiden etter på.. etter 3 uker hjemme så blir det 3 uker til her i skien før jeg er ferdig her.. også skal jeg over i det berømte polikliniske miljøet og jobbe vidre der samt jobbe hardt hjemme..
nå skal jeg være så ærlig å si at jeg har fått et fantasisk nettverk rundt meg som jobber med meg på en utrolig god måte.. dog er jeg sliten for det koster mere enn man sku tro..
men man snakker om at man skal endre regler tanke ganger som er mange mange mange år gammle.. det er jo det som er greia i grunn..

men jeg får gjøre det beste ut av det som jeg kan gjøre! og bare forsette å prøve den rette veien..
det er jo trossalt jeg som bestemmer..
ikke sykdom og problematikk som skal styre livet mitt men jeg som skal styre skuta..:) sånn er det bare..
det HAR JEG BESTEMT! så enkelt..
sku ønske jeg det var men jeg jobber for det i all fall.. det koster og det er i all fall sikkert!

3 kommentarer:

  1. Synes du er kjempeflink til å kjempe jeg :) Du gjør en knallbra jobb og jeg er stolt av deg!

    *Gigantisk klem*

    SvarSlett
  2. Eline:
    Tusen takk:) gla i deg:) og veldig stolt av deg også:)
    mega klem:)

    SvarSlett
  3. Hei hei henning

    synes du er flink jeg:) stå på vidre å husk du har mange rundt deg som er glad i deg:) Dette klarer du:)

    Klem fra Monica Blom

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P