Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

onsdag 7. juli 2010

atter en rastløs natt

vell i natt er atter en rastløshet kommet over meg.. håper det hjelper å skrive litt.
er vell egentlig min egen feil med tanke på at jeg sov fra kl 1630 til 1915 i dag.. ikke helt smart!
men gjort er gjort å søvnen var nødvendig...
men nå skal jeg lissom sove igjen.. men det er ikke kommet så langt..

det svirrer mye uro i hele kroppen og i hode..
det er nærvøse bein og tanke spinn..
skal ikke gå så mye på det i kveld.. men noe blir det kansje..
søvnløse netter er noe jeg hater..
å jeg vet at jeg har 2 søstere som leser bloggen min som kommer me noen små skarpe kommentarer vie FB. men det får nå bare være sånn..:) de leser i all fall:)

i dag har det vært mye som har skjedd..
fikk vite når jeg skulle til bake te skien etter ferien det var 2 august kl 11.
da for å forsette oppholdet mitt her i 3 uker..
det skal være mere fokus på utredninger.. og slike ting.. etter ferien dog skal det være fokus på spisingen..
litt spent på hva som skjer da sånn i forhold til behandling å diagnoseringer.
ikke at diagnoser betyr så mye for min del. er jo mest for hjelpe apratet som skal få noe lettere måte å sette seg inn i min sitvasjon på og sånn..
men for meg så betyr det bare at jeg har kansje en ny knagg å henge ting på.. ikke for å unskylde meg men som forklaring på ting som foregår i hode på meg..

i løpet av de neste 3 ukene så skal jeg også innom fastlegen min.. å da skal jeg ta opp dette med å bli sendt til søvn analysesenter (som ligger i bergen så vidt jeg vet) noe jeg egentlig har etterlyst en stund.. så nå blir det kansje en realitet.. og kansje jeg får enda mere svar på hvorfor søvn er så vanskelig for meg.. og altid på en måte har vært det.?

så det er jo slike tanker som spinner rundt i hode på meg akkuratt nå..
mye små kramper i beina og i henda så det å skrive er ikke helt godt i hånden min akkuratt nå men det går..:)
alt går :) det sier store søstern min så jeg får vell tro på det da..:) hehe


sånn kan det gå! 

jeg synes foresten det er små gøy å finne bilder å legge inn i bloggen.. ikke alle er like fulltreffer men det er gøy. 
jeg koser meg foran skjermen å klarer på sett å vis avfokuserere en del mere! 
men ikke altid vidunder medisin akkuratt.. for jeg vet det trigger hjernen også! 
så er ikke så smart å sitte her når en sliter med søvn. 
men samtidig kan man ikke bare ligg i senga å se i take.. 
for å telle sauer eller hunder eller høner som hopper over et gjærde det funker ikke for meg!. 

vel får vell prøve å sove igjen:) 

1 kommentar:

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P