Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

søndag 11. juli 2010

Helg og kos:)

Vell dette er en helg som er litt uten om det vanelige for meg!
for det første så har jeg fått den "berømte" stolen min :D
og for det andre så har jeg hatt besøk av verdens beste jente å venn:) det er så fantastsik å ha besøk av henne..:)
altid posetiv å kan snakke om abselutt alt..

i dag har det gått mye i besøk av min familie her i byen :) å det er hyggelig:)
å veldig kos at hun ville være med:)
først tok vi 5 min hos mamma og 10 min hos min mellomste (lillesøster ) og hilste på mr peter (kaninen hennes)
så var vi en kort tur innom huset før vi kjørte hjem igjen til meg å hun reiste hjem igjen! noe som altid er like kjedelig!
men det er jo realiteten i livet det at folk må hjem til sitt:) men uansett så har det vært en super kveld:) langt bedre enn det jeg forutt så!

beste er at hun kansje kommer en tur i morgen også!
*håper å gleder meg om det skjer*

så skal jeg vell te huset i morgen også! er ikke så mye valg der når jeg har lovet meg bort til det..hehe

så da blir det en tur når jeg en gang våkner opp..:)

nå er det straks kvelden for meg.. å sove det skal jeg prøve å gjøre så godt jeg kan:)

ha en fantastsik kveld og håper at din lørdag har vært flott flott?

til web siden til HUSET

stolen min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P