Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

onsdag 14. juli 2010

dagan som går..

ja dagene går de..
her sitter jeg.. å egentlig kjeder meg for det meste..
i dag har mamma vært innom med mat og det liker jeg..:)

i morgen er jeg ikke så happy for men det skjer i all fall litt i morgen..
skal igjen te skrekk å faen skap av en tannlege.. gruer meg noe så inni granskauen..
men det går nok greit.. ska bare sjekke om det forsatt er behov for en ny runde antibiotika eller penselin eller hva nå enn jeg fikk sist.. etter at de måtte trekke ei tann.. så ble det selfølelig betent og det på et dårlig tidspunkt men det er nå slik det er passer jo aldri! men noen ganger er det værre en andre!

men nå sitter jeg å sitter her å skriver å har egentlig ikke så mye mere å si enn at jeg kjeder meg å at dagen i dag har gått til pc noen tlf samtaler å besøk av mamma..
og noen super samtaler på FB. og det er jo vell å bra det..

også prøve å få fikset marsinen greit :) å det virker som det skal gå bra denne gangen:) takker være en kompis sitt forslag:) så ser det ut te å løse seg:) å det liker jeg..:)

vell grunnen til at jeg sitter her i dag og egentlig ser ut te at jeg blir sittene her de neste dagene også er at bilen er på sykehuset igjen men det er bare en helse sjekk å rutine oprasjoner som skal i mellom denne gangen.. samt en eu kontroll! så er det bare.. viktig men kjedelig er det jo lell..

bilde er henta fra Googel søk! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P