Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

søndag 17. juli 2011

noen små endringer i bloggen..:)

Heisann.
det er søndag og fri dag, det er i grunn ganske digg.. så i dag har jeg sovet lenge.. nå er jeg våken på noen timer ;) sitt hos mamma å slapper av.. å fant ut at jeg kunne jo gjøre noe.. ikke så viktig det jeg gjør nå men gøy å prøve seg ut.. så derfor endringer på bloggen.. bakgrunn ble ikke som jeg ville så det får jeg plundre litt mere siden. så har jeg endra bilde over teksten på bloggen.. samt at jeg la inn en boks med andre bloggere sin blogg..

det er vitkig å si at det er ytters få blogg adresser der nå men det kommer noe flere etter vært..så det er bare å mase på meg om du vill ha den der :) hehe

uten om å ha fri i dag så har jeg merkbart vondt i beina i dag men det har jo noe med en lang intensiv uke å mye gåing på jobb.. noe som egentlig er bare veldig veldig behagelig.. så jeg trives å koser meg på jobb..

vell nå vill mamma ha igjen pcen sin så da får jeg finne på noe annet..
forsatt god sommer ;) selv om det er veldig vått.. løp til nermeste kjøpe senter å bruk penger nå som det er dårlig vær.. å nyt sol dagene når de kommer (om de kommer)

meg og mr J. en sol dag i Larvik.
hei håååå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P