Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

mandag 25. juli 2011

Tunge dager..

For de fleste av oss har det vært me sjokk å vantro de fleste intrykk å tanker har blitt fremprovosert siden fredag.. det er uvirkelig det som har skjedd. det er ikke til å tro..
det er vondt å se og høre..


nå derimot trenger jeg en pause fra alt sammen..
så tv er avslått og nyhetene er ikke på verken i aviser eller tv..

på toppen av dette så har det vært noen personlige tragedier.. så nok er nok for min del..

i går reise vi til Kr.sand dyrepark å hadde me oss par unger det var en utrolig god følse av å høre og se en 6 årings smil å latter i det man kjører tømmer renna ned..
høre hylet til en liten krabat på 3 år samtidig som han sitt i fanget til mor er jo bare fantasisk. å fornøyelses parken er mere gledelig me små krabater enn det er alene som voksen.. ;)

ha en flott dag vidre..

flagger litt på bloggen for alle offre i Oslo og Utøya..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P