Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

mandag 11. juli 2011

Lenge siden..

hei og hå:)
vell det er lenge siden det er skrevet noen ord her :) men det er for at det ikke er så mye å skrive..
har begynt å jobbe det er flott, stor koser meg.
jobber faktisk som vekter.. noe ironisk at jeg ikke for så lenge siden sa ikke noen gang sku jobbe som vekter.. men det ble slik at jeg ble impulshandlings dyktig.. og ble da en natt jeg kjeda meg, sendte inn en søkenad og vips ble jeg ringt etter for å komme på interju!
å jeg sa jo selvsakt ja da jeg ikke hadde noe å jobbe med. så ble det til at jeg ble ansatt.. å siden har jeg sikruklert rundt som vekter i telemarks distriktet. fantastsik flott jobb.. stor trives å koser meg masse.. hyggelig kolegaer og bare posetivt å si om jobben egentlig.

så det er vell det som er nytt..

livet går frem over å livet er posetivt :)
god sommer folks..;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P