Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

mandag 30. august 2010

done in skien! danmark neste

vell i dag er jeg offiselt ferdig i skien. ble noen dager lenger enn det som sku ha vært men nå er jeg da hjemme..
vel er hos mamma da jeg skal vist te danmark i morgen!
og være der noen dager! så ska jeg hjem te meg selv.. også skjer det ikke så stort før jeg da kommer på noe nytt å finne på!

er i håp om å få te en tur til skien på torsdag å hilse på noen av de jeg har blitt kjent med der og veldig glad i der oppe:) god gjeng det der:)

så her er da mine siste bilder fra skien..
ëtter at det tordnet å lynet en av dagene fredag natt te lørdag tror jeg..
så ble det en måne som kom til syne..
når jeg først spotta den så ble det til at den var mye tøffere en den er på bildene men skyer står ikke stille og månen flytter seg muligens litt den også?
så her er i all fall bildene!

Alle bildene er tatt av meg og jeg EIER dem:)
så vill du ha kan du spørre:)
ikke at jeg tror at noen vill ha ;) men forsikre meg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P