Velkommen til Min blogg

Heisann
så gøy at du dukka opp her på min blogg..:)
håper du får noe du liker å lese her på bloggen.
bare vær ups det vill forekomme skrivefeil å andre rariteter av feil. dessverre slik er det på denne bloggen..
men hey det er bare å spørre om det er noe du ikke forstår :)

Legg igjen en kommentar så er du kjempe :)
det ville i allfall jeg synes er hyggelig:)

ha en flott dag å kos deg vidre:)

følger denne blogen med bloglovin

Follow Silencios virrvarr

lørdag 3. juli 2010

Prøver meg frem på ny Blogg



Vell dette blir nokk ikke noe kjempe spende blogg egentlig
er mest for å prøve meg frem og se om jeg skjønner noe av denne bloggen..
og så langt ser det lovende ut..:)



Vell jeg kan si så mye da som at jeg heter Henning å har mye å lære om blogging..:)
jeg er ikke den som er flinkest til å blogge men har noen andre innlegg på en anna blogg.. har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha to blogger eller om jeg skal bare glemme den andre.. får se hva tiden viser..:)

Henning det er altså meg..
Byen jeg bor i er Larvik
for tiden oppholder jeg meg i uke dagene i Skien.
der er jeg på et litet sykehus kalt skien sykehus :P
grunn til at jeg er der er for at jeg prøver å få hjelp te å bli kvitt en spiseforstyrrelse..
så vet du det også:)

jeg digger kommentarer og sånn..
jeg vet også at jeg har skrive feil å komma og pungtum feil men jeg er dysletliker å gjør mitt beste.. så synes du det er et problem så jaja..
men er du nysjerig på hva jeg prøver å skrive ett eller anna sted så må du gjerne spørre om det..:)

vel nå er kl 0327 og det er på tide å prøve å sove (igjen)

4 kommentarer:

  1. Du er en flott gutt Henning. Jeg liker å lese det du skriver. Stå på, god bedring og masse gode klemmeer til deg fra Mona

    SvarSlett
  2. Når var det du skulle gifte deg igjen. Husker ikke datoen eller klokkeslette

    SvarSlett
  3. Anonym gifte meg?ehm mange år te det gitt...:P :)

    SvarSlett
  4. Mona:
    hei
    takk det var hyggelig å høre:)
    håper du har det bra:)
    og koser deg i sommeren:) ikke så mye sommer her i dag men håper det blir bedre ut over dagen:)

    SvarSlett

skriver du her er du rå og kul like mye geni
og gleder en liten stakkar:P